fredag 6 september 2013

I morgon tar vi fart!

Trots att vi haft utbrott två dagar i rad så tycker jag att Turbo ändå känns rätt harmonisk i grunden. Nu får vi se hur nästa vecka artar sig, för den kommer att se lite annorlunda ut för honom.
Dagen idag har iaf flytit på som den ska. Morgonen gick hyfsat och han åkte iväg med taxin som han skulle. Lite stirrig hade han varit på skolan men de hade genomfört sina lektioner som planerat och det hade gått bra. Eftermiddagen här hemma har varit lugn och vi hoppas det håller i sig även vid läggproceduren som är lite sen i kväll.




I morgon är det korttidsdags för Turbo. Väldigt ovanligt att lämna honom på en lördag, men vi får tro att det blir bra ändå. Han ser fram emot en utflykt där i morgon och jag får verkligen hoppas att det blir lyckat.

Fr o m i morgon och några dagar framåt kommer min blogg att se lite annorlunda ut, så ni får hålla i er - det kan gå snabbt mellan inläggen! Om det blir som jag tror så kan det komma flera inlägg per dag i några dagar.... Det blir nog som lite dagboksanteckningar här på bloggen, har jag en känsla av..... Häng med vettja!
Kram på er så länge och jag hoppas ni fredagsmyser för fullt just nu! ♥

3 kommentarer:

Nina sa...

Jag ska försöka hänga med på det då :) Önskar er en fin vecka!
Kram Nina!

Anonym sa...

Oj det låter ju kul. Jag har svårt att hinna kolla in och skriva kommentarer överhuvudtaget men när du skriver så dr bli rman ju extra nyfiken...
Kram!

Rikkert sa...

Vad är det på bilden??