onsdag 11 september 2013

Flygminnen

Pust och stön, men nu är vi hemma igen efter en helt fantastiskt härlig tripp. Det är ändå skönt när man äntligen landar i hemmet efter en lång resdag. Vi lämnade hotellet vid 11:15 och kom hem vid 20:30. Det tar ett antal timmar även om det inte är så värst långt egentligen om man jämför med resmål på andra sidan jordklotet. Flög från Prag och efter knappt två timmar gick vi ner i Stockholm. En timmes väntan hade vi där, sen lyfte vi igen och landade på Landvetter efter knappt en timme i luften. Resten av resan slutfördes med bil.




Flygresan mellan Prag och Arlanda kommer att finnas kvar i minnet hos mig. Lite knepig lufttrycksändring under flygningen och ett mycket intressant ressällskap satte sina spår! Jag hamnade bredvid en mycket trevlig 24-årig kille som levde ett minst sagt annorlunda liv. Jag tycker det är väldigt intressant att ta del av andras livserfarenheter. Denne kille bodde t ex mesta delen av dygnen på ett år, på ett lyxhotell i Stockholm.... dvs när han inte var i andra delar av världen och bodde på hotell! Hans hem är alltså hotell.....




Nej, nu är vi bra trötta här! Ska försöka komma i säng ganska snart. Sen upp och jobba i morgon. Får väl jobba i kapp de här tre vardagarna som jag inte varit på jobbet. Det kommer surt efter. Efter jobbet ska jag väl äntligen få krama Turbo. Längtar riktigt mycket efter en bamsekram från honom. Jag hoppas verkligen att han mår ok efter de här dygnen som varit annorlunda för honom också, på flera olika plan.

Återkommer sen!
Kram på er ♥

Inga kommentarer: