lördag 21 april 2012

Time out!

Idag har jag tagit en time out, en sån där dag då jag bara ska göra vad som faller mig in. Jag ska inte ha en enda tid att passa, inte ha ett enda krav på mig... Om mannen vill yttra sig om något aktivitetsförslag så får han ta det väääääldigt försiktigt ;) Jag är inte mottaglig för speciellt många förslag, knappt något annat än att mysa på hemmaplan.

Vi började med att mysa med en lång sovmorgon. Tror den behövdes väldigt väl, jag sov länge och gott. Och det kanske inte är så konstigt med tanke på den uppjagande veckan jag haft....  Sen löste vi melodikrysset till vår sena frukost.




Det var inte igår man gjorde det. Är det tantvarning att lösa det krysset kanske?? ☺ Får väl bjussa på det då! ;)

Igår kväll lurade mannen iväg mig på lite mys. Jag slutade tidigare på jobbet så vi hann iväg.




Vi hamnade på en Kina-restaruang i stan tillsammans med ett annat par. Ett par som verkligen har accepterat vår familjesituation och som vi trivs otroligt bra ihop med. Skönt när det finns de som förstår!

Nä... nu ska jag time-out-a igen, få se vad jag hittar på ☺ En till sak i följetongen om resursskolan och rektorn, inträffade igår, då jag fick telefonsamtal från rektorn, men det får jag förklara sen.... måste försöka koppla bort den biten åtminstone under min time out....
Kramisar ♥

Inga kommentarer: