lördag 2 juli 2011

Slå-dank-dag

Så skönt det var med sovmorgon idag! Det behövde vi nog, både mannen och jag. Sen skulle vi varit ut på en grej, jag och mannen, men jag strejkade faktiskt. Orkade inte dra iväg på förmiddagen som det var tänkt, utan behövde slå lite dank för mig själv en stund. Det är ju inte alltför ofta man får göra det.

Senare på dan åkte jag, mannen och äldsta sonen in till stan. Där blev det lite lunch och sen golfspelande.



Sen spelade mannen och äldsta sonen bowling medan jag tog mig en fotorunda i stan :) Det var egentligen alldeles för varmt för att göra nånting..... men kameran kan man ju alltid gå en sväng tillsammans med!




Innan vi åkte hemåt igen hade vi hunnit bli hungriga igen, så det slank ner en pizza. Nu behöver vi inte äta mer idag..... Skönt att kunna rå om äldsta sonen så här ibland utan att behöva ta hänsyn till diagnoserna hela tiden. Idag har vi gjort det som fallit OSS in och inte behöva passa upp på något annat.

Nu blir det inte mycket mer gjort idag, lite mys bara innan kvällen är slut. Skönt med såna här dagar ibland, där man lägger bort alla måsten som hela tiden finns runt oss. Jag kände iaf att jag behövde koppla bort allt idag. Hoppas ni därute också haft en avkopplande dag ♥

3 kommentarer:

Lenaeff sa...

Det låter alldeles underbart att få en dag att bara tänka på sig själva tillsammans. jag förstår att du stannade hemma för ibland är det så skönt att bara vara. Det gäller juatt gra saker när andan faller på så jag har städat i åskvärmen idag, ja jag vet jag är inte klok!!!
Hoppas att kvällen blir sval och skön i er soffa :)
Stora kramar och tack för ditt gulliga sms, det värmde//Lena

Nina sa...

Ja ooh, vad man behöver dom där dagarna! Bara vara och må bra, utan så mycket planerat.

Det verkar som ni hade en riktigt mysig dag tillsammans med äldsta sonen :)

Hoppas idag oxå blir en bra dag!
Kram Nina!

ann sa...

Vad härligt med en dag med äldsta sonen..Jag brukar också fara till stan ibland med bara ett barn och det är så skönt att bara vara med en.Ta sin fulla uppmärksamhet till bara den,de behöver det.Ha en bra helg!Kramar från Åland.