torsdag 21 juli 2016

Toppen!

Efter att ha varit ifrån varandra en hel vecka så hämtade jag hem Turbo från korttids i förmiddags. Och vet ni.... allt är bara toppen! Assistenterna har haft några fina dygn här hemma och dygnen på korttids hade också varit toppen! Turbo är hur go som helst och inget ligger under ytan och dallrar. Kan det bli bättre?!?



Själv är jag tyvärr lite trött och seg idag. Jag och mannen satt uppe igår kväll och tittade på en spännande serie som vi började på för ett tag sen. Vi är ju inte bortskämda med att kunna sitta framför TV:n i lugn och ro.... Och nu blev det t o m så spännande så vi kunde inte sluta titta förrän mitt i natten.... Det straffar sig! Dessutom vaknade jag alldeles för tidigt. Men jag får sova ikapp en annan natt.

Kram på er ♥

1 kommentar:

strutgumman sa...

Men så underbart!
Nu ska du bara sova ikapp dig också.
Kram Vännen! ♡♡♡