söndag 31 juli 2016

Muskelmos

Nu hade jag tänkt skriva det där efterlysta inlägget ang läkarbesöket som jag som anhörig gjorde för Turbos räkning för en månad sen. Men först en liten rapport om den här dagen... och sen tog orken slut......

Det har ändå inte hänt så där jättemycket idag. Både jag och Turbo är lite trötta, speciellt Turbo. Det nattliga stöket sätter sina spår på oss båda. Men jag lyckades ändå få honom till att vilja åka en sväng för jag ville gärna få igång honom. Pokémon lockade lite och turen blev till slut ganska lång. Hur det nu gick till, så hamnade vi på ett gym där Kent höll på att mosa sina muskler.



Tack Kent för att vi fick störa! Detta var ett bra sätt för Turbo att träna på att komma i okända miljöer, när han ändå har en välkänd och trygg person på stället. Besöket där gick hur bra som helst, bara små, små tendenser till aningen oro på slutet, men inget som den ovane skulle lagt märke till. Underbart!!

Väl hemma igen var Turbo väldigt trött och vilar sig nu i form! Återstår att se hur natten blir....

Kram på er ♥

2 kommentarer:

strutgumman sa...

Kramar om!
Tänker på er!
♡♡♡

strutgumman sa...

Kramar om!
Tänker på er!
♡♡♡