tisdag 26 juli 2016

Ordning och reda med ett utbrott

Tänk att jag har tvingat mig själv till att ta det lugnt dessa dygn jag är ensam på hemmaplan! Sååå välbehövligt och sååå njutbart! Fast lite nytta har jag gjort, men ändå inte mer än jag måste - alltså inga stora projekt mer än att jobba det jag måste trots semester, och de vanliga sysslorna på hemmaplan.

Nu håller jag på och plockar och donar i ordning lite. Det är hemskt vad grejer som hamnat på fel ställen nu under byggperioden. Men nu är den över och det ska bli otroligt skönt att komma i ordning igen. Äntligen ser vi lite ljus i tunneln och ska försöka återta vårt liv på hemmaplan nu efter semestrarna. Tror inte vi fattar riktigt hur det kommer att bli. Hur lever man liksom på hemmaplan i vardagen... ?? Har glömt det!



Jag har fått rapporter från mannen om att deras resa går ganska bra. Ett utbrott igår kväll, men det gick snabbt över efter att Turbo avreagerat sig lite.... Inte lätt när man är borta och får utbrott, men mannen gör ett kanonjobb! ♥ Jag är glad att han orkar med såna här resor ensam med grabben, men egentligen bör man vara två.

....eller kanske t o m tre....

Själv ska jag plocka färdigt strax och sen kommer jag att göra en sak som både mannen och "lillebror" skulle bli gröna av avund om de visste.... men nu ska jag passa på. ☺ Haha, ska berätta sen för dem vad de missade. ☺ ☺ ☺
Må gott allesammans, för det ska jag göra!
Kram, kram ♥

Inga kommentarer: