lördag 2 juli 2016

Körig landning med skratt

Efter en mycket hektisk torsdag och en fredag som gick i ett, så känns det som att min hjärna äntligen håller på att landa ikväll och komma ner lite i varv. Hur som helst så njuter vi av ett par underbara dygn med lite blandad konfekt. För min egen dagboks skull kan jag bl a nämna hjälmar + 2 på Texas, "Tette" m fl, Sydafrika, Tibrovännen, och sist men inte minst, strutgumman och poronkoski. :D Hahaha, strutgumman och poronkoski - tack för skratten idag! Ni är för härliga trots att vi missade EN av kramarna!!
♥ ☺☺☺ ♥



Dagen innehöll också filmtajm med STOOOOR näsduksVARNING! ♥♥♥


Sorry för mitt dagboksinlägg här som kanske inte är så mycket klartext, men vill ha med det för egen del eftersom jag har så dåligt minne! :)

Kram, kram ♥

1 kommentar:

strutgumman sa...

Här kommer första kramen! ♡♡♡