måndag 13 augusti 2012

Ingen ordning idag

Oj, vilken dag det här blev... på många olika sätt....! Utbrottigt, omtumlande och överraskande! Idag korsades min väg av en person jag inte träffat på hur många år som helst, inte sen jag var liten. Jag blir så fascinerad över hur olika livet blir för oss alla och vilken "resa" man får vara med om. Men jag tror jag tar det i morgon - är alldeles för trött för att göra ett långt inlägg just nu. Dagen har varit lite ansträngande eftersom Turbo är lite labil och sen detta sammanträffande med en person på nätet som hittade mig.... Nä, det får nog bli ett längre inlägg i morgon i stället. Kom just på att jag behöver nog leta på kudden om jag ska vara någorlunda pigg i morgon när det är dags för ytterligare ett möte med rektorn och skolpersonal - har tappat räkningen på alla såna möten vi springer på, men kampen går vidare....




Godnattens på er och kram till alla som vill ha ♥

Inga kommentarer: