fredag 17 februari 2012

Sista sportlovsdagen

Då var det sista sportlovsdagen idag då! Turbo var lite uppspelt i morse. Korttidspersonalen T skulle komma och vara hemma med honom idag. De hade bara tillgång till en "tråkig" korttidslokal idag, så då var det trevligare för dem att vara hemma hos oss i stället. Bra när det går att ordna på det sättet. Jag och mannen var ju ändå på jobbet så det spelar ju ingen roll om Turbo och T är hemma då. Det har säkert funkat bra för dem, har inte fått några andra rapporter iaf.

Skönt för mig att komma igång på jobbet igen. Även om jag kan göra mycket hemifrån så släpar man ändå efter när man inte är på plats. Men den här dagen blev trots allt lite sönderhackad för mig. Fick en återbudstid hos frissan så jag smet iväg ett par timmar :) Så nu är jag nyklippt och nyslingad, det behövdes verkligen!

Snyggt inplastad i håret :)

Jag tillhör den där sorten som drar mig in i det längsta - skjuter upp - det där samtalet som måste göras för att boka en tid hos frissan. Till slut får jag panik och står inte ut längre.... Lite tur hade jag när jag fick återbudstid så snabbt.

Sen sken ju solen också så jag kunde inte låta bli att gå utanför jobbdörrarna och fota lite.... Solen och kameran lockade så mycket att jag glömde klä mig ordentligt. Mitt onda öra blev inte bättre av det precis... och jag som skulle kurera mig tills nästa helg. Ja, ja, än är det väl inte för sent - det är ju en hel vecka kvar!




Nu ska jag JOBBA en stund till och sen blir det lite fredagsmyskväll hemma i soffan med La familia ♥ Ha en riktigt mysig kväll så "ses" vi i morrn kära läsare! Kram på er! ♥

Inga kommentarer: