onsdag 23 mars 2016

Kaosdag

Skrev jag nåt igår om att nästan gå på knäna....? Den här dagen blev ingen bra dag, så den gjorde inte saken bättre. Min hjärna blev i lite smått kaos. Att lotsa Turbo samtidigt som jag försöker ringa och jaga folk för att lösa problemet är ingen hit. Turbo utbrottar rejält idag och assistent Erik har fått jobba hårdare än vanligt. Jag tror att Erik har fått se sitt första stora utbrott från Turbos sida idag.... Men det känns oerhört skönt att vi har assistenter som inte backar, utan står stadigt trots att det stormar lite extra!
Nu har vi lämnat över stafettpinnen till Valle på korttids och önskar honom lycka till!

Själv är jag allergisk idag - har utvecklat en för mig ny allergi och känner mig lite ledsen för det, men, men, allt ordnar sig även om det inte är bästa uppladdningen inför ett viktigt möte ikväll.

Bloggen idag bjuder bara på EN bild (dagens svart/vita) och den är inte speciellt vacker. Men det ska inte vara vackra bilder en sån här dag.... :(

För mycket....

Kram ♥
(Oj, vilket oglatt inlägg det blev.... men ibland får det bli så...)

2 kommentarer:

strutgumman sa...

♡♡♡♡♡

strutgumman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.