söndag 22 februari 2015

Smälter

Efter frukost idag lämnade jag ostkusten och styrde hemåt en massa mil igen, jag tror det blev 30-35 mil. En snöig natt var det, så jag befarade väldigt dåligt väglag, men det gick bra att ta sig hem.

Helgen har varit helt fantastisk! Och det kan inte bli annat med dessa underbara tjejer som alla är diagnosmammor i bokstavslandet. Men jag måste landa och smälta helgen lite innan jag skriver något mer om den.



Jag lovar - jag har ont i skrattmusklerna både här och där. Jag har säkert skrattat så det egentligen skulle räcka för ett år framöver. Det här behövde vi - en otrolig energikick!


Som sagt, mer kommer när jag landat och när jag samlat mig lite.



Kram, kram! ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa du, nog blev det mycket goa skratt. Och ett genomgående tema verkar ju vara det där med knivarna... :)
Kram och tack för en underbart rolig helg <3

//Lena

Tina sa...

Ja jisses så roligt vi haft ! Går runt och ler lite fånigt :) Tack för allt <3 kramar

Nina sa...

Tack för allt. Guuuvaajaaasaaknar!
Kramar!
(Hittade du den tappade släpkärran?)

Unknown sa...

Av bilden att döma, så skulle man ju nästan kunna tro att det var där ute vid fyren som jag berättade hur lång slimehanden var.

Tackar min lyckliga stjärna igen och igen, för att jag sprang ihop med Tina den där morgonen för några år sedan och att hon bjöd med mig i gemenskapen. Som ni får mig att skratta och känna mig som en i gänget.

Tack & Kram <3