fredag 18 mars 2011

Hinner inte idag **** Autism/ADHD

Sonen gick till skolan idag för första gången denna veckan. Jag har varit hemma med en förkyld och hostig pojke i fyra långa dagar - klättrat lite på väggarna. Men det har gått förhållandevis bra iaf, det blir sällan utbrott när han är hemma och sjuk pga att dagarna är helt kravlösa. Men idag gick han iväg och då hade jag massor att göra på jobbet. Har bara varit där ett par timmar på onsdagen när mannen kom hem och avlöste mitt på dan. Därför blir det inget riktigt inlägg här idag.

Vintern kom tillbaka i natt


Men jag får väl återkomma om hur gårdagens föreläsning var.... och att mitt nya liv har börjat idag..... och... jaa... det finns mycket att skriva om egentligen.... 

Nu ska vi försöka oss på det där berömda fredagsmyset också, som av erfarenhet kan gå hur som helst här! Ha det så gott, alla därute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gokväll vännen min!
Jamen, jag som så gärna ville höra vad Lotta hade att säga!!! Att hennes dator pajade vet jag ju redan, men jag får väl ge mig till tåls ett tag till då ;)
Hoppas att ni får en mysig fredag i harmoni...
Kramar om dig min fina vän, och lycka till med ditt nya liv!!
Lena

Nina sa...

Hoppas det blev ett mysigt fredagsmys.. :)
Så stressande när man har massa att göra men liksom bara måste släppa allt. Hoppas du kommer ifatt lite, och att ni får vara friska nu.

Kramen hela dagen!
Nina