måndag 24 september 2012

Livet i 180

Just nu går livet i 180 och jag har betat av en mycket hektisk dag. Snart stupar jag i säng för att ladda för morgondagen. Lite befriande var det iaf att de ringde från Turbos tandläkare idag och meddelade att tandläkaren blivit sjuk. Då behöver vi inte åka de fyra milen enkel väg i morgon och sparar därmed en hel massa tid. Tyvärr blir det ju streck i räkningen för Turbo som vi förberett på det besöket. Men, men, det smälter han när det blir åt det hållet som det blev.




Jag tittade i min almanacka idag och ser att jag inte kan ta ut nån ledig dag på 2,5 vecka. Bara att försöka hålla ihop. Jag som har bestämt mig för att ta nån hel- eller halvdag varje vecka (helgdag eller vardag), då jag inte har någon tid alls att passa, men nu är det tyvärr omöjligt. Tack vare att vi fick återbud från tandläkaren i morgon så ska jag försöka få ihop ett längre inlägg här på bloggen då. Nu tänker jag stupa i säng! Godnattens allesammans ♥

1 kommentar:

mariellejohnsson sa...

Ja positiva förändringar brukar ju gå bra. Och skönt för dig också. Ibland blir man glad när saker avbokas så där.
Kramar!