söndag 18 mars 2012

Tankat välbehövlig energi

Nu är helgen slut. Jag har kunnat tanka lite ny energi under helgen och det behövdes verkligen efter den här veckan som gått när Turbo har mått dåligt. Kände mig faktiskt helt dränerad efter de här dagarna....

I morse kom väl utbrottet från Turbo om det saknade lördagsgodiset :( Han trodde det skulle finnas undangömt så han gick och letade efter det. Jag lovade att han skulle få LITE efter middagen iaf och så småningom lugnade han väl ner sig. Alltid tråkigt med utbrott på morgonen....




Jag har fått träffa lite vänner idag också (sa ju att helgen skulle vara MIN ;)) och sen har jag också jobbat en del. Mannen har fått sköta om Turbo så gott som hela dagen och jag har fått hämtat andan lite. Nu är jag redo för en ny vecka och jag hoppas den blir lite mer normal än veckan som varit. I morgon satsar vi på skola igen, men jag har förvarnat Nk om att det kan vara lite si och så med Turbo innan rutinerna sätter sig igen. Det är ju ändå en vecka sen han var i skolan....

Go´kväll på er och kram ♥

1 kommentar:

Tina sa...

Ja alla krafter man kan få tag på behövs verkligen. Skönt att det vänt i sjukstugan också. Tråkigt med sköldpaddan, de fina husdjuren oavsett vad det är fattas oss när de dör.
Kramar Tina