tisdag 13 augusti 2013

Uppstyrning

Jamen idag kanske det skulle passa med ett sånt där kort inlägg som jag har så svårt att få till :) Tiden räcker inte till idag så det får bli minimalt med ord och bara en bild här.




Eftermiddagen har jag ägnat lite åt en sms-konversation mellan skolpersonal, korttidspersonal och mig då. Var tvungen att styra upp en grej inför morgondagen som kändes en aning fel om jag känner Turbo rätt, och det tror jag ju att jag gör. Även korttidspersonalen Tom fick samma känsla. Nån måtta på nyheter på samma dag för Turbo får det nog vara. Japp, så får det bli! För i morgon ska det hända grejer och jag hoppas verkligen det blir bra för Turbo....

Kram på er alla därute i regnet ♥


1 kommentar:

Nina sa...

Då hålls det tummar då, till "vad det nu är"

Alltid ska man behöva vara så nyfiken... *muttrar*

Fint foto iaf :)
Kramar om dig!
Nina