måndag 21 mars 2016

Kupp

Jag och Turbo hade en bra morgon i morse, så det goda humöret höll i sig från helgen. ☺ Vi njuter så länge det varar. Än är ju inte dagen slut, och jag vet inte hur dagen har avlöpt. Ett par olika assistenter har haft hand om Turbo idag och jag och mannen ska strax hem och avlösa den sista så han får åka hem efter sitt pass.

I morgon ska jag göra en kupp mot Turbo! Jag ska förändra en sak utan att berätta i förväg. Ganska vågat, jag vet, men denna gången tänker jag göra så. Vi får väl se hur slutresultatet blir, han som alltid behöver förberedas i god tid på förändringar.... Nu blir det bara - SMACK - så är förändringen gjord mitt framför ögonen på honom! Japp, jag får ta smällen om det blir nån....

Dagens svart/vita avslutar det här inlägget för idag!

Ensam....

Kram, kram ♥

Inga kommentarer: