fredag 18 mars 2016

Gjutning

Jag tänker en del på händelsen igår med Turbos "rymning". Var det ett framsteg hos honom som vi såg, eller var det bara en ny fas i livet? Jag fick ett sms från honom idag och det fick mig att fundera ännu mer om det ändå kanske var en strategi från honom att inte få utbrott inne i stugan.... Jag hade velat nå honom igår kväll men det var inte läge för det då. Men jag hoppas jag får tillfälle till det i helgen. Jag skulle vilja få svar på ett par funderingar jag har.

Kanske, kanske, får jag tillfälle i morgon. Turbo har en plan för honom och mig och blir det av, så tror jag det kan gå att prata med honom. Jag hoppas på det iaf.

I morse innan jag stack till jobbet efter att Turbo åkt iväg till "stugan vid sjön" med assistenten, så såg det u så här hemma:



Dags att gjuta plattan alltså! Härligt att det kommit så långt! "Bara" resten kvar....

Nu är det dags att åka hem och avlösa assistent Erik som haft långpass idag. Ska bli spännande att se om den här mannen står kvar sen i morse. ;)


Dagens svart/vita också:

Trädet... står ensamt och övergivet...

Kram på er ♥

Inga kommentarer: