måndag 5 oktober 2015

Sliten och skamfilad

Just nu känns vardagen lite tung och tuff. Vi är inne i en typ av period som jag vet att jag inte fixar så bra. Många timmar att vara hemifrån utan någon dag med andrum - jag vet att jag däckar till slut, när det blir såna perioder. Så att jag dippar nu är inte helt förvånande. Tyvärr sammanfaller detta med att Turbo vände och är otroligt labil. Det har sin orsak och jag ska redogöra för det sen. Men ikväll sparar jag på orden....

Snart är klockan 21 och då kan jag och mannen åka hem. Erik går av sitt pass då, men jag tycker synd om honom ikväll. Hans pass har inte varit lätt! Har haft sms-kontakt med honom några gånger under passets gång.... Och jag förväntar mig inte att vår kväll ska bli lugnare.

I dagens inlägg får en bild på en flugsvamp symbolisera min känsla. Den ser heller inte ut att vara på topp, utan den ser ganska sliten, skamfilad och trasig ut....

Kram, kram!

2 kommentarer:

Nina sa...

Jag är lite orolig för dig...
Kramar om!

strutgumman sa...

Kramar från mig också!
Tänker verkligen på er och önskar framtiden var nu.
♡♡♡