fredag 4 september 2015

Fredag

Nu kikar jag egentligen in, bara för att önska er en fortsatt fin fredagskväll. Mys så mycket ni orkar och kan!

Ni som följt bloggen det senaste, har säkert förstått att det varit lite jobbigt de senaste veckorna och speciellt gårdagen var väl mindre rolig. Med glimten i ögat skickade jag ett par bilder till verksamhetschefen på assistansbolaget för att visa hur det såg ut här efter utbrotten. Kan ju vara bra för dem att veta hur Turbo fungerar.... Men det vet de förstås redan. :) Men visst blev det en reaktion när han såg bilderna....

Den här helgen känns som den blir min. Jag kommer och går under hela helgen och mannen kommer att vara hemma mest. Jag har en massa grejer att uträtta m m så jag ska försöka koppla bort det där steget-före-tänket som alltid måste finnas där.

Som sagt, ha en skön fredagskväll därute!

 

Inga kommentarer: