måndag 28 september 2015

Superblodmåne

Jodå, jag och Turbo var uppe inatt och tittade på fenomenet superblodmåne! Turbo ville absolut se det och jag kunde ju inte missa ett tillfälle att få fota det speciella. Jag gav nästan upp men gjorde några sista tappra försök och då lyckades jag iaf få månen att fastna på bild. Min kamera är inget vidare på mörkerbilder. Men, men, jag är glad för det som blev och lite häftigt var det att uppleva scenariot. Vi hade ju turen att det var stjärnklart, lite kyligt och vackert.


Det har varit en lång dag så det blir ingen längre sammanfattning här idag. Men jag lovar att ta nya tag inom kort så det blir ordning på torpet här igen. Ska samla mig lite bara.....

Kramar så länge!

1 kommentar:

strutgumman sa...

Visst var det häftigt med månen. :)
Jag var också ute en sväng och tittade. Här var det också helt stjärnklart. Underbart!
Fortsätt kämpa med allt.
Jag tänker på er!
Stora kramar!!