fredag 6 november 2009

Fredagkväll **** AS/ADHD

Ska snart ta och pallra mig hem från jobbet. Jobbar alltid länge på fredagar. Tar ikapp allt som inte hunnits med i veckan. Försöker ta mig ner så man ser skrivbordsskivan  som inte varit synlig på länge. Men nu är jag trött, trött, trött. Jobbar sju dar i veckan nu och kroppen känner av att inte fått vilat nånting på många veckor. Har inte ens suttit en halvtimme för att bläddra i en tidning. Alltid något som måste göras. Jag vill åka till Bahamas eller nåt - nu!!! Och vara borta lääänge!

Nåja, när jag kommer hem är det i alla fall lugnt. Mannen har kört sonen till stödfamiljen så han är borta över helgen. Den här veckan har det varit smådetaljer på schemat i skolan som stört honom. Igår var det kval till "Vi i 5:an" som han ändå såg fram emot. Men det var en ny grej som han inte varit med om tidigare. Därför hade han varit okoncentrerad och retlig i skolan. Hemma märktes det också i går att allt inte var som det skulle. Hoppas nästa vecka kan hålla sig till de vanliga rutinerna.

Trevlig helg till er alla!

Inga kommentarer: