måndag 2 november 2009

Bronsplats!! **** AS/ADHD

Skönt att skolan är igång igen. Sonen har varit lugn och harmonisk i eftermiddag. Han var lugn och lät mig dammsuga och skura golvet t o m. På kvällen kom avlösaren hit och var tillsammans med honom när mannen och jag spelade curling. Det var sista omgången i turneringen och vi kom hem med tredjepris!

Vi var jättenöjda med det, hade räknat med att vi skulle hamna nånstans mitt i fältet av de 13 lagen.
Om det blir nån fortsättning med avlösaren här hemma vet vi inte ännu. Det verkar som de trivs tillsammans. Jag ska ta och ringa chefen för honom i morgon så får vi se vad som är sagt. Killen sa ikväll att han skulle börja jobba på korttids med sonen framöver och han såg fram emot det. Betyder ju att han kommer bra överens med min son och har inte blivit avskräckt. Å andra sidan så har han inte sett de värsta sidorna, men det kan ju kanske förhoppningsvis undvikas om deras kemi stämmer till hundra procent och killen är som klippt och skuren för jobbet. Låt oss hoppas på det!

Inga kommentarer: