söndag 3 april 2016

Pausar ett tag....

Innan jag pausar ett par dagar till, så får ni några rader från mig.
Jag och mannen drog iväg på en snabbvisit till Stockholm över helgen. Vi längtade förstås efter vårt barnbarn som nu hunnit bli 10 månader. Hon är helt bedårande och underbar!
Det blev kort och intensivt - vi åkte med tåget dit på fredagen och hem idag (söndag).



Nu tar jag tyvärr en paus från bloggen ett par dagar till. Jag har något som trycker mig och har haft det ett tag. Det är lite för mycket just nu och därför får jag inte ordning på mina tankar och mitt skrivande. Jag känner att det är bäst att jag återkommer när jag fått ordning på mig själv eller nåt sånt.... Förhoppningsvis räcker det med ett par dagar, men vi får se. Jag hade kunnat fortsätta med mina svart/vita bilder för att visa stämningen, men jag känner att det är bäst att stoppa där för tillfället iaf.

Uppskattar enormt att ni: ♥ mannen ♥, "lillebror" ♥ och GP-gänget ♥, alltid finns där - i vått som i torrt!

Kramar! ♥

1 kommentar:

Annelie L sa...

Hoppas du snart fått ordning på allt omkring dig och inom dig , så att du får nya krafter och får orken och lusten tillbaka igen. Kramar till dig ❤️