måndag 25 april 2016

Glad trots utbrott

Idag sprutar gladendorfinerna om mig.... jag börjar komma tillbaka till mitt vanliga esse igen! Tacksam över att ha haft vänner som stöttat, och speciellt de två (ni vet vilka ni är ♥) som gjort att allt vänt. Dessutom känner jag mig sååå tacksam över alla fina vi har omkring oss och Turbo, så vi alla kan känna oss trygga. Just nu känns det så bra med de assistenter som jobbar med Turbo och jag har även bra vibbningar om att det ska bli kanon med den nya som nu slussas in. Kan det bli bättre än så?!



Tänk att jag känt mig så glad idag, trots att det kom ett utbrott igår kväll från Turbos sida. Men vi avslutade kvällen med att Turbo och jag hade ett fint snack om vad som ställer till det hos honom och kom överens om att vi nu får backa rejält. Trots att saker och ting är jobbiga för Turbo, så blev jag så glad över att det gick att prata om det och att vi kom fram till en lösning. Det känns riktigt gott och i o m det så ska vi säkert ta oss igenom problemen.
Förklaring kommer antagligen i morgon eftersom dagen sprungit förbi mig nu. Ville bara ha ur mig lite glädje idag!

Kram på er ♥  

1 kommentar:

strutgumman sa...

Underbart!
Gläds med dig!!