måndag 4 april 2016

Förtydligande

Jag har fått en del kommentarer och funderingar ang mitt inlägg igår om min paus. Av kommentarerna har jag förstått att många dragit den slutsatsen att jag gått in i väggen. Jag blir varm i hjärtat av er omtanke! ♥ Men jag känner att jag vill dementera att jag gått in i väggen! Jag har INTE gått in i väggen och jag har INTE drabbats av en depression i nuläget.



Jag har något som trycker mig som jag inte kan/vill skriva om här på bloggen, och när hela min hjärnverksamhet kretsar kring det så har jag svårt att skriva något annat här. Därför är det bäst att jag håller mig härifrån några dagar. 

En otroligt bra hjälp med att ventilera det hela, får jag av mannen, "lillebror" och bästa tjejerna! Återigen - TACK för att ni finns ♥ ni är sååå värdefulla ♥

KRAM ♥


Inga kommentarer: