söndag 13 april 2014

Vilken natt!

Det får bli ett kort och snabbt inlägg här i kväll. Trött och sömnen ska skötas, det är viktigast just nu. Men jag måste bara få rapportera lite om hur det efter ett dygn har gått med kedjetäcket. Turbo sov faktiskt med det i natt! Och jag tror inte han har vaknat till ordentligt alls under natten! Ändå la han sig i ganska god tid för att han blev trött. Wow! Vi får väl se om det är nyhetens behag eller om det är en hit med ett kedjetäcke för honom.

 

 

Annars har helgen flutit på bra, får jag väl säga. Dagarna har varit lugna, men usch vad jag hatar helgmornar! Det är ett starkt ord, men jag hittar inget bättre för att beskriva hur jag känner. Det är alltid lika gruvsamt inför dessa helger hur det ska gå på mornarna. Inget man ser fram emot alls. Man måste vara psykologernas psykolog under de perioderna innan medicinen landat i magen och börjat verka. Och när man bara behöver och vill ha lugn och ro så är det ganska påfrestande att ha de tuffaste timmarna framför sig.

Sådär, nu gnällde jag lite, men nu en natts sömn sen blir det nya tag inför morgondagen.

Kramar om er alla som vill ha en kram <3

 

4 kommentarer:

Nina sa...

Men vad toppen om kedjetäcket funkar! Skönt med lite medvind, hoppas det håller i sig.

Och hoppas du kan sova ikapp dig lite <3
Saknarkramar!
Nina

Tina sa...

Hoppas hoppas det hjälper <3 kramar tillbaka

Anonym sa...

Känner igen med helger. Andra på jobbet kunde längta efter helgen, medan jag fasade...
Jag håller tummarna för kedjetäcket! Som du vet så har ju jag ett och jag älskar det!
Kram!

Lena sa...

Håller alla tummar också för att det ska fungera. Kram på dig Bellan <3