torsdag 24 april 2014

Ansträngd

Här har dagen rullat på i ett rasande tempo. Turbo kom iväg som han skulle till skolan i morse. Jag stämde av med läraren Ulla i eftermiddag och hon hade haft den bästa dagen med Turbo hittills. Han hade varit på ett strålande humör och de hade skojat friskt med varann. Han har en härlig humor min grabb :) Nationellt prov hade stått på schemat idag och det märktes på Turbo när han kom hem, att han ansträngt sig under dagen. Han var trött och mycket lättretlig. Duktig var han iaf, som fullföljde dagen på ett så bra sätt!

Assistent Kent var här på eftermiddagen så jag fick åka tillbaka till jobbet igen. Jag har lite att jobba i kapp eftersom det blivit lite dåligt jobbat för mig denna veckan. Men så är det i en familj som lever med diagnoser. Man får ta det som det blir, och helt enkelt försöka jobba ikapp när man kan sen.

Dags att slänga sig i bingen nu. Har en lång dag framför mig i morgon. En spännande dag! Men jag hoppas inte den blir mer spännande än väntat iaf.....!

Kram och go'nattens <3

 

2 kommentarer:

Nina sa...

Duktiga Turbo! :)
Hoppas du hinner sova ikapp också, även om jobbet förstås är viktigt det med.
Lycka till med spänningarna idag då..
Kramar om!

Lena sa...

Det är så härligt när barnens humor kommer till sin rätt :D
Det där med nationella prov tar verkligen på krafterna, så jag förstår att han var lite trött efter det, men starkt gjort av honom.

Hoppas som sagt du hinner vila lite också, inte bara jobba...
Var rädd om dig och ha en fin helg nu.
Stor kram <3