onsdag 6 mars 2013

Lite stelt

I morse hade vi en underbar morgon, jag och Turbo! Han var på så väldigt gott humör så det var bara för mig att tacka och ta emot. Solen sken både ute och inne och jag var mer än glad. När man får en så där fin och bra morgon där allt flyter på, så har man ett leende på läpparna hela dan sen :) Härligt!

När jag hämtade Turbo lite efter kl 16, efter skola och fritidstid så möttes jag av en kille som inte var lika avslappnad. Lite spänt i ansiktet var det allt och inte lika sprudlande som han brukar. I kontaktboken stod det att han verkat lite trött på dan. Dessutom var det ett nytt moment när jag hämtade idag eftersom det var första gången korttidspersonalen Otto lämnade över Turbo till mig. Bara en sån sak spelar stor roll för Turbo då det inte är det invanda. Otto har ju tagit över efter Mt nyligen så det tar säkert ett tag innan Turbo vant sig vid detta också.




Sen hade vi bråttom hem för assistent Kent skulle komma och assistera Turbo i em och i kväll. Det fungerade utmärkt även om jag märkte på Turbo, speciellt när Kent skulle åka, att han var lite labil. Kanske var det tröttheten som tog överhanden... Jag hoppas att det var det så det inte beror på att något har funnits med Turbo hela dagen och stört honom.

Nu hoppas jag han sover gott i natt och att vi får en lika fin morgon igen som det var i morse. Då skulle jag bli gladare än gladast!

Lite mer tankar hade jag faktiskt att förmedla till er läsare i kväll, men jag sparar dem tills i morgon eftersom klockan rusat iväg alldeles för mycket. Jag måste försöka vårda mitt behov av sömn så jag får de krafter som så väl behövs. Så godnatt på er allesammans. "Ses" i morrn - kram ♥

1 kommentar:

Nina sa...

Kramar om!
Nina