lördag 6 februari 2010

Ledig dag **** AS/ADHD

Sonen är hos stödfamilj den här helgen. Så idag har vi bl a passat på att uträtta en del ärenden i stan. Det är ingen hit att åka in och uträtta saker när man har grabben med sig. Jag har inte gjort det på flera år nu. Är liksom ingen idé - det blir för mycket intryck för honom. Då går all min energi åt till att försöka styra sonen och jag får inget uträttat. Ska man åka in med honom så är det för att titta på sånt som han är intresserad av och tycker är kul. Men idag åkte mannen och jag in och handlade lite som behövdes här hemma. Passade också på att gå på stans - enligt min mening -  bästa pizzeria.

 

Där tog jag min favopizza India som de bakar så otroligt gott.

 

Sen kunde jag inte låta bli att stanna och leka lite med kameran på olika platser. Här är ett hus klätt med klängväxter och allt var täckt med istappar. Det såg rätt fräckt ut.

Fastnade också för det här charmiga huset som ser så snyggt renoverat ut.

  

Nu är det snart dags för TV-soffan och melodifestivalen. Ha en go´ kväll alla därute!

Inga kommentarer: