tisdag 25 november 2014

Skum sömn

Som tur är har vi haft en lugnare dag idag. Hur det varit i skolan vet jag inte, men jag antar att det inte varit några jättestora grejer som inträffat eftersom jag inte hört något. Eftermiddagen och kvällen har också varit lugn. Mannen tog över rodret här ikväll så jag fick komma iväg och träffa lite vänner och koppla bort hemmet en stund.

Tidigare under dagen fick jag ett oväntat samtal från den läkare på habiliteringen som skriver ut Turbos medicin. Han ville diskutera sömnen och den medicinering som Turbo har. Det var ju lite kul eftersom jag håller på med att registrera hur Turbo sover på nätterna just nu! Han tyckte det verkade mycket intressant! Mer om detta sen, men jag blir inte klok på hur forskningen kommer fram till olika saker när det gäller vad som är bra eller dålig dos. Måste läsa på lite mer, för en artikel som jag såg florerade häromdagen sa tvärt emot vad en föreläsning läkaren varit på häromveckan.... Skumt!




Usch, jag känner att jag inte hinner med här riktigt. Det kommer att gå i ett, de veckor som är kvar av det här året. Vi har någon grej varje vecka, mer eller mindre stor grej och allt rör Turbo förstås. Pust, pust, men bara att mala på och försöka hänga med. De sista dagarna detta året har jag och mannen skrivit S-L-A-P-P-A och S-L-Ö-A i vår kalender. Det kommer nog att vara välbehövligt då!

Må bäst så "ses" vi i morrn igen! Kram på er ♥

Inga kommentarer: