tisdag 23 februari 2016

Nu kan det gå snabbt!

Möte nr två för den här veckan är avklarat idag. Ett riktigt spännande möte. Ett möte där både jag och mannen var fullt fokuserade och koncentrerade, för en del saker var rena grekiskan för oss. Och nu kan det hända vissa grejer oerhört snabbt! Vi får se.



Tyvärr är jag väldigt trött idag, så jag berättar mer i morgon förhoppningsvis. Jag är trött, inte enbart pga mötet, utan för att jag och Turbo kom i säng alldeles för sent igår kväll - och det straffar sig. Dessutom strular det så det blir utbrott här - inget som jag varken har ork eller tålamod med ikväll. Men sånt är livet....

Kram på er ♥

2 kommentarer:

strutgumman sa...

Kram!!!

Anonym sa...

Riktigt kul att se dig idag!
Såg inte ett dugg trött ut. Fräsch och fin som sist! Stor kram!
Frida