torsdag 23 juli 2015

En bra kombo.....

.... tror jag att Turbo, Kent och Ove har varit idag! Jag har fått en liten indikation på att Turbos första möte med nye assistenten Ove har gått bra när de träffades under eftermiddagen och kvällen. Så underbart och härligt när magkänslan stämmer så långt! Har svårt att tro att det där inte kan bli annat än bra.

En annan kombo som blev lyckad ikväll var att jag och mannen hamnade på en pub och åt mat, där de hade något för våra smaker. Efter maten lutade vi oss tillbaka och mannen njöt av en god whisky och jag fick äntligen prova en rom som jag suktat länge efter att få prova - en Plantation 20th Anniversary XO Barbados.

En bra start på den begynnande helgen! Återkommer med längre redogörelse för de här dygnen sen, men kanske kör jag lite korta, snabba inlägg här beroende på vad som händer...

Kram på er så länge!

Inga kommentarer: