måndag 15 augusti 2016

Goa vänner och kort om folk

Här rusar dagarna och jag har inte fått tid och/eller lust att skriva här på bloggen under helgen. Men en kort sammanfattning ska jag väl kunna åstadkomma. Turbo har varit på korttids under helgen och helgen har varit lugn. Jag fick ju rycka ut i fredags, men efter det har det flutit på bra.

I lördags hade vi goa vänner här. Det var helt underbart att få slappna av och umgås med förstående vänner en massa timmar. Lite tjöt, lite allvar, en massa skratt och en massa av allt möjligt. Härligt och mysigt!


Lite kort om folk är vi just nu på assistanssidan. Någon har semester och någon vabbar så det blir lite pusslande. Idag fick jag ta ett av passen och det var faktiskt riktigt mysigt med förmiddagen tillsammans med Turbo. Jag var lite seg så det var gott att slippa dra iväg till jobbet tidigt på morgonen. Men tills i morgon har vi till slut fått ihop schemat, och det var tvunget eftersom jag har en massa annat som jag måste stå i då. Skönt när assistenterna ställer upp så gott de kan. Tack Nisse!
Fick mig ett gott skratt här alldeles nyss nu på sena kvällen. Men sorry, assistent Erik, det var på din bekostnad. Inte lätt att få sig en kopp kaffe på hemvägen.... 50:- kan ju se ut på olika sätt...
Nu kryper vi till kojs, det står mycket på agendan i morgon!
Kram på er!

Inga kommentarer: