onsdag 17 augusti 2016

Aj löv jo - igen! ♥

Usch, detta blev en jobbig dag pga vissa personliga bekymmer, ihopblandade med ett ångestfyllt i-landsproblemsbeslut. (Det där blev lagom kryptiskt, känner jag.... typiskt mig ☺☺ ) Men med hjälp av gp-gänget, (med sina olika infallsvinklar), mannen (som förstår mig oavsett vilken vinkling vi har på det hela) och "lillebror" (som i välmening och nyttigt, både skällde på mig och peppade mig idag), så har man tagit sig igenom den här dagen också.

Dagen innehöll lite blandad konfekt med både en hel del tårar och en del skratt, men nu blir det nya tag i morgon och jag är återigen så glad att ni finns. Ni är sååå BÄST! Löv jo ♥♥♥



Kram! ♥

PS. En halvförklaring till detta kommer här på bloggen, men vet inte än hur öppen jag ska vara. Men som sagt, en halvförklaring ska det iaf bli bara jag landat lite....

Inga kommentarer: