söndag 10 april 2016

Kliver ur bubblan

Oj, oj, livet gick visst alldeles för snabbt för att jag skulle hänga med i svängarna. Nej, ingen utbrändhet eller depression, ingen sjukdom eller död - det är inte det som det här handlar om. Det har varit en komplicerad pärs på annat sätt.

Och nu räcker inte superlativerna till.... bästa mannen och bästa "lillebror" - ja, vad ska jag säga? Ni är mer än guld värda för mig - och det är ändå bara förnamnet!! ♥♥

Jag vet, det har inte varit lätt för någon av er av olika orsaker, men uppskattar att ni trots allt har funnits där för mig. På ett visst plan har detta varit en av mina tuffaste och värsta veckor någonsin, och ni har båda fått se hela mitt register. Men ni verkar ha förstått mig och det betyder allt.... så TACK, finaste mannen och finaste "lillebror" - ni är sååå BÄST!! ♥ ♥



Är jätteglad och tacksam även för att ni övriga läsare kommit med hejarop och stöd, trots att ni inte vet vad det eg handlar om. Det är värt mycket för mig! ♥

Nu lämnar jag detta och kliver ur min bubbla, nu kör vi igen - om än på lite skakiga ben....
Men jag börjar med att jag i morgon åker bort ett par dagar för att tanka lite energi. Det är välbehövligt eftersom jag känner mig helt dränerad. Mannen får ta hand om markplanet och allt med Turbo. Men jag tror ändå ni kan räkna med att jag under morgondagen slänger ut ett inlägg med en sammanfattning av veckan som gått med Turbo.

Kram och var extra omtänksamma om varann! ♥

2 kommentarer:

Nina sa...

<3 <3 <3 <3
Du ska få en stooooor kram av mig <3

strutgumman sa...

Kramar om!!
♡♡♡