fredag 18 december 2015

Trött eller annat??

Oj, vad gott det känns idag, i både kropp och knopp efter gårdagens utrensning. Ett glatt humör har kommit och hälsat på mig igen - skönt!
Ett till problem verkar ha löst sig igår, för Turbos bästa. Det går framåt och vi gör allt för att minimera oro för honom. Men jag fick rapporter hemifrån nu på em om att han var lite lågmäld. Vi får se, när jag och mannen kommer hem, vad det är som oroar. Eller kan vi hoppas på att det "bara" är trötthet? Eller är det personalbortfallet som ställer till det? Vi får se....

Snart är det dags för mig och mannen att åka hem från jobbet och lösa av assistent Erik som har em och kvällspasset. Men jag fuskade lite idag och tog mig ett avbrott mitt på dan. Jag blev lite ompysslad och det är en grej som jag unnar mig en gång i månaden just nu. Idag var det extra mysigt med en spinnande katt som kom och höll mig sällskap på britsen. Här väntar den på växel. :)



Jag önskar er en trevlig och mysig fredagskväll därute! Kram, kram ♥

Inga kommentarer: