torsdag 17 december 2015

Rensningsdag

Här pusslar vi ihop schemat med assistans så det ska bli så bra som möjligt för Turbo när en assistent är borta på obestämd tid. Saknaden är förstås stor och det går inte helt obemärkt förbi. Dessutom slutar en av assistenterna nu. Allt på en gång....

Turbo har varit på korttids igår tills idag och det verkar ha avlöpt bra. Turbo är hyfsat lugn än så länge och jag hoppas förstås det ska hålla i sig tills natten och sömnen kommer.
Eftersom jag och mannen har lite fullspäckat schema när Turbo är på korttids, så planerade vi in ett litet firmamys med de anställda under gårdagskvällen. Vi var tvungna att ta det så där mitt i veckan, eftersom vi inte hade nån mer lucka på länge. Trevligt och mysigt var det iaf.



Håhåjaja.... idag har jag rensat min skalle på lite tankar - vissa arga och vissa snälla. Skönt att rensa lite, men synd om den/de som råkar ut för mina arga tankar.... Men så gott att få det ventilerat och nu ska jag lägga det bakom mig och se framåt, glad och tacksam över att det går att reda ut saker och ting.
Kom precis från gymmet nu, där jag rensade ut i kroppen också. Nu mår jag sååå gott i både kropp och knopp!



Härligt! Vilken rensningsdag det blev!

Ha nu en fortsatt trevlig kväll allesammans! Kram ♥

Inga kommentarer: