söndag 20 december 2015

Annorlunda

Helgen har avlöpt lugnt och städat. Visst märker vi att det ligger och lurar lite i Turbo under ytan, men vi har sänkt kraven rejält denna helgen. Därmed har vi klarat oss från utbrott och det har varit rätt lugnt.

Tyvärr blev det inget gym för Turbo idag, men ingen idé att pressa, utan det får komma när han känner att han vill och är på humör.
Nu väntar en lite annorlunda vecka och vi har pusslat ihop assistansen så gott vi kunnat i o m bortfallet. I morgon rycker Kent in som assistent och sen blir det även inhopp på tisdagen. Turbo är förberedd så vi hoppas på att det flyter på till belåtenhet förstås.



Trött är jag ikväll, så det får räcka med ord från mig. Jag har nog kört lite för hårt med kroppen ett par dagar, så jag behöver nog lägga mig i tid ikväll. Bara att hoppas det funkar....

Kram på er ♥

Inga kommentarer: