torsdag 2 april 2015

Go' italienare ;)

Det blev en lång dag idag! På förmiddagen åkte jag och mannen iväg till assistansbolagets kontor för ett möte med Kent och till viss del även Berget. Vi avslutade med att äta lunch med Kent. Vi lastade av oss lite nytt och sen får vi se vad det leder till....

Sen hade vi en del ärenden i en annan stad och vi tog lite mysiga småvägar så vi fick se lite andra vyer efter vägen. Vi dök också in på en helmysig butik där jag trivdes kopiöst.

Det resulterade i att vi gick ut med ett gardintyg som jag blev helsåld på.... Vi får väl se när jag får tid att sy de där längderna också.

Med posten idag kom det där intyget från arbetsterapeuten på habiliteringen. Så nu är det dags att kontakta den på kommunen som har hand om bostadsanpassning. Detta blir i ett led för oss att kunna ta in flera assistenter för att vi föräldrar så småningom ska kunna slussas bort som assistenter.

Nä, nu tar vi helg och korkar upp en go' italienare som jag tycker har det där lilla extra!

Jag önskar er alla en alla tiders bra helg! Kram på er! <3

 

1 kommentar:

Lena sa...

Vilken läcker bild på skon. God avslutning på jobbveckan med en italienare ;-)
Ha en toppenhelg.
Kram på sig ♡♡♡