tisdag 8 april 2014

Dålig.....

......uppdatering här just nu, men jag kommer igen. Det har varit en minst sagt stressig dag idag (jobbar ju för två) och jag är helslut i huvet nu. Jag jobbar både med kropp och knopp och det är väl härligt på sitt sätt, men det kan ju bli för mycket av det goda också.

Men som sagt, jag återkommer. Hade egentligen velat skriva något positivt och roligt här ikväll, men mina sista krafter gick åt till ett av Turbos utbrott här ikväll. Egentligen är det ganska lugnt på den fronten, men jag var tvungen att berätta en nyhet för honom som ev. eller mycket troligt kan bli dålig. Det fanns inget sätt att vinkla nyheten på ett positivt sätt, även om jag försökte linda in den lite, så det exploderade förstås.




Men nu, snart sängen! Sömnen är välbehövlig! Kram på er alla ♥

2 kommentarer:

Lena sa...

:( Aj då, det lät tufft. Du har verkligen alldeles för mycket nu <3
Jag fattar inte hur du orkar ---
STÖRSTA KRAMEN <3

Mamma Z sa...

Kram kram.. Som ni kämpar på <3