måndag 4 november 2013

Oro igen.....

Igår när jag skrev inlägget här så glömde jag summera lovveckan som vi har bakom oss. Men ni som läst de så gott som dagliga inläggen förstår ju att veckan var positiv på Turbo-fronten. Valle och Tom har jobbat varannan dag med honom på korttids/fritids och det har inte varit några problem utan Turbo har trivts mycket bra. Härligt när vi föräldrar kan slappna av och inte behöver oroa oss över hur det går på dagarna.....

Första skoldagen efter lovet har gått idag och det har nog varit hyfsat bra. Tom har funnits vid Turbos sida i skolan, men jag känner lite oroande vibbningar från Turbo nu.... det är något som inte stämmer. Pratade nyss med Tom och vi har en gemensam teori där....

Det blir ett kort inlägg här idag. Den där oron över skolan drabbade mig igen och jag är inte tillräckligt koncentrerad för att få till nåt bra här ikväll. Tyvärr är jag mycket orolig över morgondagen, vet inte om vi gör rätt eller fel.... Huuuu....

Men kram på er iaf <3

1 kommentar:

Nina sa...

Kramar, tummar o tankar <3
Nina