tisdag 2 juli 2013

Fortsatt sjukt

Turbos sjuka tog väl inte riktigt den vändningen som jag tänkt! Tanken var att han skulle kunna vara på fritids/korttids i morgon, men det funkar inte. Han blev ju feberfri igår, och vi trodde att det var raka spåret till pigghet och friskhet. Tyvärr så tilltog förkylningen och hostandet. Natten till idag blev rätt hostig trots att han fick hostmedicin mitt i natten.

Så det blev återigen en natt med dålig sömn. Men det kunde ju ha varit värre, så vi ska ändå inte klaga. Nu återstår det att se hur Turbo mår i morgon. Känner att det börjar bli lite tidsbrist för honom att bli frisk eftersom vi har lite planer framöver. Men det blir som det blir, det är inte mycket att göra åt det.




Jag har fått vara hemma från jobbet i två dagar, men jag har åkt till jobbet på kvällstid när mannen kommit hem. Sen har jag haft mailkontakt med viss personal som jag behöver ha kontakt med för att det ska flyta på på jobbet som det behöver. Vi närmar oss semesterstängning och det är mycket som ska vara färdigt och ska ut.

Det märks att Turbo inte mår bra för egentligen så längtar han till korttids/fritids och den personal han har där. Men nu säger han själv att han inte orkar/kan åka dit. Vi avvaktar med spänd förväntan på hur han mår i morgon. Sen får vi se hur resten av veckan blir.....

Kram, kram ♥

Inga kommentarer: