torsdag 21 juli 2011

Leeeediiiiigt

Just nu är mannen på väg till korttids med sonen. S kommer att jobba det första dygnet. Det är den killen som skolats in med sonen ett par gånger de senaste veckorna, så vi får se hur det går - inte alltid så lätt att vara ny på jobbet..... Sen är det de invanda E och T som jobbar de andra dygnen. E kommer tillbaka efter en fyra veckor lång semester. Hoppas han har laddat batterierna ordentligt inför hösten. Jag har också en känsla av att han kan bli lite prövad av sonen när han kommer tillbaka. Fyra veckor är relativt lång tid och sonen har vant sig av med honom lite. Men det tar säkert inte så lång tid innan de känner att det är det gamla vanliga igen.



Sonen ska vara på korttids ända till måndag, så det blir fyra dygn. Jag och mannen ska försöka leva i en annan värld ett par dygn långt bort från vår vardag, få se om jag tar bloggpaus eller om jag gör nåt inlägg..... Kanske lägger jag upp några bilder från vår ledighet, om vi nu har nåt fotoväder med oss under ledigheten - regn har ju utlovats tyvärr.

På återseende alla glada läsare ☺

5 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar er en alldeles underbar ledighet och att solen skiner iallafall lite grann då och då ;)
Du kommer att vara saknad här om du struntar i att skriva under ledigheten, men du kommer ju tillbaka som sagt.
Stora lata kramar//Lena

Annelie L sa...

Hoppas allt flyter på fint på kortiset så att ni kan koppla av helt och fullt, det kan jag förstå att ni behöver. Även om det skulle regna så kan ni nog hitta på något mysigt tillsammans så att ni kan ladda alla era batterier.
Ha det nu så mysigt.
Kramar Annelie

ann sa...

Njut och ha det så bra på er ledighet!Kramar från Åland.

Mamma Z sa...

Men åh..vad ska ni nu hitta på för skoj ;-) Hoppas iaf att ni får uppehåll..ihållande regn är inte alltid en hit om man skall vara ute mycket..

Frågar sonen någon gång vad ni skall göra eftersom han måste vara på kortis? Typ varför måste jag hemmifrån? Tänkte att han börjar ju vara rätt stor nu och kanske börjar att reflektera..

STOR KRAM fina du!!

Tina sa...

Njut och må gott,kram Tina