lördag 30 januari 2010

Laddar batterier **** AS/ADHD

Den här helgen är en helg då vi ska ladda batterierna, både jag och min man. Sonen är på korttids fred - sönd och det är tre veckor sen han var borta sist. Det känns, men jag trodde det skulle vara ännu värre. Det har gått hyfsat bra dessa tre veckor, faktiskt.

Idag har vi gjort liiite nytta men har också gjort ett avbrott för att gå ut och fota lite vackert vinterväder. Det är ju så härligt trots kylan. 

Först en bild på klubbstugan vid skidspåren.

En liten porlande bäck, tyvärr ingen sol på den.

                                                                                                                      

Men solen sken så vackert på fotbollsplanen som låg inbäddad i gräddlik snö.

    

Jag skulle också ha behövt jobbat en del, har jobbat lite grand men inte så mycket som jag borde. En sån här helg går alldeles för fort. Det är så mycket man behöver göra utan att ha diagnoserna att hela tiden ta hänsyn till, men jag tycker inte jag hinner hälften ens.

Nu ska vi ha en mysig TV och filmkväll i soffan och bara slappa.

Inga kommentarer: