lördag 21 januari 2017

Motvind

Motvindsträsket håller i sig, så vi befinner oss kvar där. Jag vill eg ha en positiv blogg, men just nu händer det en del negativa saker och det måste med för att få en helhetsbild. Ibland hamnar man i svackor, vilket man tyvärr inte kan styra över. Tyvärr är det Turbo som drabbas, vilket retar mig extra mycket på vissa plan. Och mår inte han bra så mår inte jag bra. Men vi kämpar vidare och biter ihop.

Ett litet avbrott i vardagen fick jag och mannen igår då vi fick oväntat och trevligt lunchsällskap. Tack Strutgumman och Stormstina för skratt och uppmuntran! Ni är för goa!

Tack också till "lillebror"! Pepp funkar trots ledsamheter...

Kram, kram

2 kommentarer:

Annelie L sa...

Ni får försöka ta tillvara på alla små guldkorn ni kan hitta, och det tror jag säkert ni gör också❤
Kram o styrka till er ❤

Anonym sa...

Tack själva! Så mysigt att kunna träffas lite.
Stor kram!!