tisdag 3 maj 2016

Haha....

.... vilken abstinens vi har när vi inte har nån uppkoppling! Så här såg det ut i em när det plötsligt fungerade. Vi har verkligen hamnat vid världens ände!

Det är märkliga känslor i kroppen när man är frånkopplad från omvärlden så här. Jag tänker på Turbo förstås och undrar om han hör av sig till mig. Som tur är fick jag iväg ett sms till honom i em där jag förklarade läget med uppkoppling, och han svarade lugnt. Då kändes det mycket bättre i mammakroppen.

Sen kopplade jag av och njöt lite av kvällen när vi gick ut och åt gott. Det här är resesällskapets mumsiga tallrik.

Men min drink var populär! Fråga mig inte vad det var för det är inte lätt att förstå den här skotska dialekten alla gånger.

Kram, kram!

 

4 kommentarer:

Annelie L sa...

Ni ser ut att ha det underbart skönt, bara man vant sig så kan det nog vara rätt gott att inte vara uppkoppkad, men jag förstår sin oro över om Turbo försökt få kontakt med dig utan att ha lyckats. Skönt att han var lugn och att du kunde fortsätta ha det bra. Kramar

Nina sa...

Skönt att det är lugnt på hemmaplan. Jag håller tummarna för att det får fortsätta så <3

Mysigt verkar ni ha :) Ni har inte funderat på att passa på att ta det lite, liiiite lugnt också?! Tur ni har världens lugnaste vardag... ;)

Ha nu en fortsatt härlig tripp! Vet inte när ni åker hem, men så länge den varar iaf.
Kramen!

Karins ordöverflöd sa...

Jag är glad om jag kommer någonstans där uppkoppling inte fungerar för då kan man umgås.

Tina sa...

Verkar vara precis vad ni behöver ! Njut och må bäst <3 kramar