lördag 10 oktober 2015

Duktiga jag....

Den här lördagen vek jag till att gå i ide och bara koppla av. Och jag lyckades riktigt bra för en gångs skull, om jag får säga det själv och känner mig riktigt duktig. ;)  Jag behövde verkligen en ordentlig återhämtningsdag och det enda raka för mig är att isolera mig från omvärlden en stund. Mannen åkte iväg vid 9:30 och kom hem igen 16:30. Vi har lite olika behov när det gäller att återhämta oss.....

Jag har iaf legat och läst lite, tvättat lite och skrotat runt med lite färg för skojs skull. Då kopplar jag av och rensar hjärnan. Gjorde ett litet projekt med att snygga till en kruka:


FÖRE: 



EFTER:

Jag måste också passa på att lugna goa mamsell R ♥: liiiiite högläge har det blivit idag.... hihi....

Kram på er alla ♥ Nu blir det filmmys!

1 kommentar:

Nina sa...

Bra där!
Kramen <3