onsdag 7 oktober 2015

Svullet

Hm.... ytterligare ett kort inlägg här.... En vän till mig har kommenterat att hon gillar mina bilder jag lägger in här i bloggen. (Tack! Jag blir jätteglad!) Ofta försöker jag förmedla en känsla eller tanke med den, som hör ihop med budskapet i inlägget. Men idag blir det ingen vacker bild, utan en av mina sämsta haha.

Kort och gott tänker jag bara skriva att jag nyss varit ute och gått en halvmil på min redan svullna tå/fot och jag är liiiiite bekymrad över vad som hänt med den. Men, men, jag är som jag är och har gått länge med detta och tänkt att det går över. Nu blir det snarare sämre.... och promenaden gjorde det väl inte bättre, men tyckte jag behövde ut och röra mig och rensa hjärnan lite.

Sorry för en mindre vacker bild ;) 


Jag ska redogöra för historien bakom denna svullnad, i förhoppningsvis nästa inlägg som antagligen kommer att bli ett riktigt gnällinlägg (sorry). Ska bara resa mig lite till först. Vill ju egentligen ha en positiv blogg, men det är inte alltid det funkar.

Kram ♥


3 kommentarer:

Nina sa...

Men älskade lilla envisa människa. V.I.L.A. ok? Ja, när du kan åtminstone, menar jag. Var rädd om dig! Du måste hålla ett tag till, vettu...
Saknarkram! <3

Annelie L sa...

Men snälla du, det där ser verkligen inget vidare ut. Vila så gott det går, ring vc och få en tid och få din stackars tå och fot undersökt, innan det blir något kroniskt av det. Var rädd om dig vännen. Kram

Tina sa...

Ja det klart du går en långpromenad med den fina tån .....morr på dig ! Sköt dig nu och gå till farbror doktorn och kanske lite vila också ? !!!! Kramar i massor och blåser på det onda <3