torsdag 22 januari 2015

Många tankar - lite tid

Mycket tankar finns hos mig idag! Men idag har det varit lite för mycket så tiden har inte funnits för mig att sätta tankarna på pränt - är precis hemkommen efter en lång dag. Men jag kan säga så mycket som att jag satte en stor boll i rullning på vårt vanliga veckomöte på skolan igår.... Jag och mannen har läst skollagen lite extra och därmed suttit och tryckt på en liten "bomb"... Jag släppte bomben igår på vårt skolmöte där lärare, studievägledare och assistent var med. Det kommer att bli en fråga för rektor och skolchef. Mer om den "bomben" när jag hinner skriva om det, men det gäller Turbos framtid.


Måste bara tillägga i sammanhanget att jag är återigen så glad och tacksam över de fantastiska människor vi har runt oss och Turbo för tillfället. Det gäller både skolpersonal, assistenter och assistansbolag! (Och korttids förstås!) Underbart!!

Kram på er!

Inga kommentarer: